tirsdag 19. mai 2015

Babyrumper

Da kommer det enda et innlegg fra meg i dag. Det ble et opphold i regnværet, og jeg fortet meg og fikk tatt et par bilder. :)
Denne ballongbuksen ble ferdig strikket før babyjakken, men jeg hadde klart å legge trykknappene på et veldig lurt sted. Og det lure stedet var knappeboksen, det eneste stedet jeg ikke lette fordi jeg var så sikker på jeg  hadde lagt de et helt annet sted. Men da jeg til slutt tenkte på å se oppi den boksen også, lå de selvølgelig på det natuligste stedet i verden å legge slike ting. Åhhh som jeg har lett etter disse trykknappene. :) Men i går kveld kom da endelig både trykknapper og pynteknapper på plass. :)

Den har samme farge som jakken, det var litt vanskelig å fange fargen på bildet. Det øverste er nok det mest riktige, men den er allikvel litt lysere. Og bildene mine blir fortsatt utydelig når jeg forminsker dem.


Mønster:Baby hentesett 0-12 mnd hefte 310 fra Dale Garn
Garn: Dale babyull
Pinne: 2,5
Vekt: 92 gram med trykknapper og knapper

Størrelse: 0-3 mnd

3 kommentarer:

  1. Så herlig en baby rumper! Kjempefin farge :)

    SvarSlett
  2. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlett